HybridTheWombats bild

Wombat v Undertaker

G1
G2

Sista replay vill jag helst gräva ner någonstans.

Andreas Ljungströms bild

Vargavaka skrev:
Och givetvis har vi även ett ljudavsnitt som sammanfattar alla andra matcher som spelades

Fan vad nice! Ska lyssna omedelbums. :)

Lars Jensens bild

Slänger upp nyhet nu!

Besök gärna min samlarsajt RetroQuest.se!

Jottas bild

Kommer nog inte att hinna spela min nästa match förns efter jul dårå..
Bha så att alla vet, speciellt Kletet, min groupie.

Här vet jag att handtaget finns, jag vet det.

Andreas Bergs bild

Hade planerat min match med Kallgren till igår kväll men så spridde sig internetproblemen här hemma och jag kan numera inte använda min enda Starcraft 2-dugliga dator längre.

Ni får avgöra om det blir lämnad walkover eller om vi får ta matchen vid ett senare tillfälle. Som det ser ut nu kommer jag inte ha möjlighet innan julen då jag dessutom åker bort en vecka. Ledsen för strulet men jag har gjort allt som står i min makt att fixa det.

| Samarbetar i CoOp-cirkeln - http://skillpoint.se/coop | Podradiopratar i Skillpod - http://www.skillpoint.se/podradio/skillpod |

TTV
TTVs bild

Andreas Berg skrev:
Ni får avgöra om det blir lämnad walkover eller om vi får ta matchen vid ett senare tillfälle.

Så länge matchen spelas så spelar det ingen roll för mig. Som du kanske har märkt är det faktiskt inte någon som har spelat sin match. Jag antar att julen har satt sina spår tidigt. :santa:

Sebastian Magnusson skrev:
?

På tal om ospelade matcher. När ska vi spela våran? :)

Sebastian Magnussons bild

Thörn skrev:
På tal om ospelade matcher. När ska vi spela våran?

Ah, sorry. Haft sjukt mycket, men nu lättar det. Kan kvällstid närsom. Tom julafton :p

Definitionen av glädje är försvinnande plattformar.

TTV
TTVs bild

Sebastian Magnusson skrev:
Haft sjukt mycket, men nu lättar det. Kan kvällstid närsom.

Imorgon? Klockan 21?

Sebastian Magnussons bild

Thörn skrev:
Imorgon? Klockan 21?

Sure.

Definitionen av glädje är försvinnande plattformar.

Vargavakas bild

Berg: Det är inga problem att ta den matchen senare. Du är, som Thörn påpekade, inte den enda som har spelat sin match den här omgången. Julestämningen verkar helt klart ha satt in, zerglings och marinsoldater är mer upptagna med att titta på snön som faller än att döda varandra.

Jag och Undertaker skall försöka spela vår match här i dagarna.

TTV
TTVs bild

Jag och sebbe har spelat våra matcher nu hur som helst! Replays kommer snart!

TTV
TTVs bild

Match 1

Match 2

Spoiler: Highlight to view
2 - 0 till mig.

Senast ändrad av TTV, 21 december, 2010 - 08:04.
TTV
TTVs bild

Dump. Dags att få upp APM igen efter julledigheterna! Av förgående runda är det bara jag och Sebbe som har varit ordentliga och faktiskt spelat våran match. Imorgon drar en ny runda igång!

Jottas bild

Thörn skrev:
Dump

Tjuhu..
Lust att ta våra matcher snart?

TTV
TTVs bild

Jotta skrev:
Lust att ta våra matcher snart?

Visst. Ska vi ta dom imorgon? Runt den här tiden?

Jottas bild

Thörn skrev:
Visst. Ska vi ta dom imorgon? Runt den här tiden?

Får se om jag kan då.. Borde det.. Men jag lovar inte bestämma nått..
Men vi kan väl ta det lite spontant..

Du kan inte nu?

TTV
TTVs bild

Jotta skrev:
Du kan inte nu?

Jag är inte uppvärmd. :tired:

Men vi kör! Ska bara patcha klart spelet. :beer:

TTV
TTVs bild

Verkar vara något fel på SC2Replayed.com sedan den nya patchen. Men jag och jotta har spelat våran omgång hur som helst. Och jag kommer ladda upp replays så fort det går..

Hur går det för er andra? Dags att vakna upp känner jag.

Senast ändrad av TTV, 13 januari, 2011 - 22:06.
Vargavakas bild

Jo, nu är det allt dags att vakna upp ur vinterdvalan.

Jag och Undertaker har spelat vår matcheserie nu så nu har jag bara en match kvar att spela ikapp. Som Thörn sade verkar det som om SC2Replayed inte fungerar 100% med den nya patchen men det gick att ladda upp repriserna manuellt iaf. Här är våra matcher.

Match 1
Match 2
Match 3

Resultat

Vargavaka - Undertaker : 2 -1

Jag har uppdaterat huvudinlägget med de få repriser som har kommit in men har inte brytt mig om att uppdatera ställningen. Jag gör det när fler matcher från 3e och 4e omgången är klara.

Senast ändrad av Vargavaka, 16 januari, 2011 - 14:16.
TTV
TTVs bild

Match 1 - Jottastic Vs. ThOrn

Match 2 - Jottastic Vs. ThOrn

Match 3 - Jottastic Vs. ThOrn

ThOrn - Jotta : 2-1

Visste inte att det fanns en manual upload. Fungerade dock inte med Chrome så fick köra Mozilla.

Vargavakas bild

Jo, det var inte helt intuitivt och det verkar inte som de manuella repriserna hamnar i balken till höger så vi kanske får ladda upp dem igen senare när det är fixat så vi har alla på samma ställe.

Vargavakas bild

Vargavaka - Wombat, match 1
Vargavaka - Wombat, match 2
Vargavaka - Wombat, match 3

Vargavaka - Wombat : 2 - 0

TTV
TTVs bild

Ska vi skita i turneringen eller? Känns relativt onödigt att boka matcher och sånt om ingen annan gör det. För att vara ärliga. Så är det bara jag och Vargavaka som har spelat samtliga matcher som ska vara spelade fram tills nu.

Känns som att ni kan göra det bättre än så. Att vargavaka, minst, förtjänar det för allt jobb han har lagt ner på detta och om man ställer upp och skriver upp sig på en turnering ska man endå kunna spela sina matcher.

Eller samlar alla på sig matcher tills upphämtningsdagarna efter alla omgångar är spelade. För om det är det ni gör så säg det, säg någonting. Ge en anledning till att ni inte spelar era matcher. För att bara sitta tysta och inte ge någon slags uppdatering/anledning till ospelade matcher får mig att tänka om det verkligen är värt att fortsätta försöka boka in matcher i turneringen?

UfU__Xs bild

Thörn skrev:
Ge en anledning

Jag är ofantligt trög.

Men nu har jag skickat iväg lite PM i alla fall. :p

"HI! I LIKE SHORTS! THEY'RE COMFY AND EASY TO
WEAR!"

HybridTheWombats bild

Haft ganska fullt upp på annat håll på senaste. Men jag bör komma tillbaka i rullning ganska snart. Eftersom helger passar bäst för mig så brukar det oftast bli sistaminutenhets. UfU och jag halkade efter under julen, men bör ha den avklarad så snart som möjligt.

Senast ändrad av HybridTheWombat, 21 januari, 2011 - 01:05.
Andreas Bergs bild

Har fått i ordning på min internetuppkoppling igen (efter över en månad av strul från leverantör :tired:). Kommer höra av mig till mina motståndare i ordning och se så att vi kan få matcherna spelade och avklarade :)

| Samarbetar i CoOp-cirkeln - http://skillpoint.se/coop | Podradiopratar i Skillpod - http://www.skillpoint.se/podradio/skillpod |

Jottas bild

Jag vågar inte spela mot maxxon :cry:

Andreas Berg skrev:
Har

Tycker att vi tar våran match spontant nåndag då båda kan..
Så jobbigt att planera in saker :8)

Menneh, jag kan nog kvällstid varje dag typ..

HybridTheWombats bild

ufu v wombat 2 - 1
sebastian v wombat 2 - 0

Tappat all motivation.

UfU__Xs bild

HybridTheWombat skrev:
Tappat all motivation.

Ja du verkade oerhört nere. :(

"HI! I LIKE SHORTS! THEY'RE COMFY AND EASY TO
WEAR!"

TTV
TTVs bild

Som vanligt (känns det som) går det inte att ladda upp replays på grund av att Blizzard kände för att uppdatera sina kartor. Så man får hela tiden ett felmeddelade hos SC2Replayed.

Jag och Undertaker har hur som helst spelat våra matcher. Och replays kommer upp när dom kan.

Slutade:

ThOrn - Undertaker: 2 - 0

Copyright Skillpoint™     Chefredaktör: Sebastian Magnusson
Inget material på sajten får kopieras utan tillstånd.