UfU__Xs bild

Nej dra mig baklänges! Veckans match 3! :O

Del 1
Del 2

Jag har faktiskt inte korrekturkollat dem men jag hoppas att de ska vara rätt. Med undantag för Vargavakas vackra intro som jag upptäckte fattades medan jag höll på att ladda upp dem... :tired:

"HI! I LIKE SHORTS! THEY'RE COMFY AND EASY TO
WEAR!"

Vargavakas bild

Och så ett ljudavsnitt på det :)

Osis att introt föll bort, annars är bildkvalitén lika bra som vanligt, jag gillar verkligen hur hög upplösning du kör på videorna :) :beer:

Senast ändrad av Vargavaka, 14 februari, 2011 - 01:04.
shifts bild

UfU__X skrev:
Nej dra mig baklänges! Veckans match 3!

Vargavaka skrev:
Och så ett ljudavsnitt på det

äntligen!
Ska kolla/lyssna direkt

HybridTheWombats bild

Maxxon skrev:
.

Sorry. Fick lite att göra igen, men jag kan väl när du kan. Jobbar i helgen, så ledig på Onsdag bara. Men allt efter 18.00.

UfU__Xs bild

Och här kommer video 4. :beer:
Wombat mot Sebastian.

Del 1
Del 2

WEAR!"

Sebastian Magnussons bild

UfU__X skrev:
Wombat mot Sebastian.

"Det här är ju ett väldigt ovanligt sätt att expandera som Terran", haha :D

Helt osannolikt att det fungerade, han hade ju overlords på alla expar utom de två jag faktiskt tog. Även om jag då medvetet undvek min natural för att jag visste att jag inte skulla kunna hålla en exp mot en tidig zerg-push.

För att lämna kommentar på min "strategi" så vet jag med mig att jag är ganska usel på 1v1, så jag måste nästan köra en high-risk/high-reward-approach för att ha chans att vinna. Gör jag riktigt skumma och korkade saker så kan jag förhoppningsvis överraska min motståndare :p

Scoutar gör jag för övrigt aldrig, har inte apm över, och min taktik bygger ändå mest på bondtur. :tard:

Senast ändrad av Sebastian Magnusson, 16 februari, 2011 - 23:56.

Definitionen av glädje är försvinnande plattformar.

Okänd (inte verifierad)
Okänds bild

UfU__X skrev:
Och här kommer video 4.
Wombat mot Sebastian.

Del 1
Del 2

Najs,riktigt najs. :p :beer:

/Shift AKA GravityShift

Maxxons bild

Spelade mot Andreas Berg. Dock glömde jag spara repriserna, vet inte om Berg gjort det...

Nåväl, resultat -

Spoiler: Highlight to view
Maxxon 2 - 0 Andreas Berg

Andreas Bergs bild

Maxxon skrev:
Spelade mot Andreas Berg. Dock glömde jag spara repriserna, vet inte om Berg gjort det...

Ehm, vet inte :p Får ta och kika på det i helgen men borde ha kvar dem, laddar upp dem i sådant fall ^^

| Samarbetar i CoOp-cirkeln - http://skillpoint.se/coop | Podradiopratar i Skillpod - http://www.skillpoint.se/podradio/skillpod |

Vargavakas bild

Uppdaterat.
Starcraft 2 sparar för övrigt repriser från de senaste ~30 matcher du har spelat automatiskt (kanske även går att fixa Jotta - Maxxon repriser på det sättet?)

Sebastian:

Nu hade vi sett matchen innan så det var lite svårt att kommentera matchen helt normalt "nämen, oj då här har vi tre starports och fusion core..." ;)

Å andra sidan var det en kul match, och din taktik var inte helt utan meriter. Visst var det en gigantiskt chansning men du såg ju till att du hade nog med gas och mineraler för att faktiskt få det att fungera. Good stuff.

TTV
TTVs bild

Andreas Berg skrev:

Maxxon skrev:

Nu kan jag och ett tag framöver. Hör av er om ni vill spela.

Vargavakas bild

Vargavaka - Ufu

2 - 0

Match 1
Match 2
Match 3

Och härmed var sista officiella omgången över... vi får väl se hur vi gör med sluspelet när det blir av, men det ju en del matcher som måste spelas först.

Senast ändrad av Vargavaka, 21 februari, 2011 - 11:32.
HybridTheWombats bild

Har tussat iväg ett mess till mina som är kvar, men det var lite aktivitet.

TTV
TTVs bild

Jag har försökt att få mina sista matcher spelade utan framgång. Så nu är det upp till dom. :party:

Andreas Bergs bild

Thörn skrev:
Så nu är det upp till dom. :party:

Veckorna är fortsätt jäkligt köriga för min del. Helgen ser inte mycket ljusare ut, men skulle jag ha en stund över på lördag eller söndag drar jag iväg ett meddelande så kanske vi kan synka upp.

I övrigt ska jag försöka få mina matcher färdigspelade men det lär tyvärr inte bli förrän tidigast i slutet av nästa vecka.

| Samarbetar i CoOp-cirkeln - http://skillpoint.se/coop | Podradiopratar i Skillpod - http://www.skillpoint.se/podradio/skillpod |

Und3rtak3rs bild

Jag har inte fått några mail.
och har ej heller spelat mina matcher.
Vet inte riktigt vilka jag har kvar dessutom.

UfU__Xs bild

Und3rtak3r skrev:
Vet inte riktigt vilka jag har kvar dessutom.

Bör du kunna ta reda på i huvudinlägget. :beer:

Har också ett par tre matcher eller så kvar att spela. Sjukt ont om tid kommande två veckorna dock. :tired:

WEAR!"

Kletets bild

UfU__X skrev:
Här är veckans match för den andra omgången.
UfU__X skrev:
Nej dra mig baklänges! Veckans match 3!

UfU__X skrev:
video 4.

Hade jag missat helt.

Fantastiskt kommentering, bildkvalitén är på topp och det höga in-game ljudet från omgång två är som bortblåst i de senare matcherna. Mycket fint, roligt att få höra era röster. :)

Senast ändrad av Kletet, 1 mars, 2011 - 18:58.

I can't remember to forget you.

TTV
TTVs bild

Nu är det bra dött. Vi ska egentligen ha spelat igenom allt nu och börja med slutspel. Kom igen nu! :tired:

Vargavakas bild

Jo det känns ju lite synd om vi låter det rinna ut i sanden när så många matcher faktiskt har spelats men jag kommer inte att PMa runt och påminna folk. All info som kan tänkas behövas är i huvudinlägget och det är, som alla var medvetna om i förväg, upp till spelarna själva att styra upp sina matcher. Såhär i efterhand kanske det inte var en så bright idé att köra på det här formatet men det är lätt att vara efterklok.

Förresten; Jotta, (jag vill verkligen inte komma över som tjatig men bara så att jag vet) du PMar mig när du har löst dina tekniska problem, eller hur? :)

HybridTheWombats bild

Maxxon, Jotta och Kallgren verkar AWOL.

Sen så är min match mot Andreas Berg spelad. Varken spelschema eller ställning uppdaterad för det. Inte för att det spelar roll.

Vargavakas bild

HybridTheWombat skrev:
Sen så är min match mot Andreas Berg spelad. Varken spelschema eller ställning uppdaterad för det.

Ah, den har jag missat helt och hållet. Tack för att du påpekade det!

TTV
TTVs bild

Vargavaka skrev:
Såhär i efterhand kanske det inte var en så bright idé att köra på det här formatet men det är lätt att vara efterklok.

Om man bara får ett gäng personer som faktiskt har någon slags motivation så är det ju ett grymt upplägg. Vad jag dock känner i efterhand är att om man känner att man har ont om tid redan som det är, då ska man inte skriva upp sig för turneringen heller.

Om man har så lite tid att man faktiskt inte ens kan lämna en status uppdatering i tråden angående vad som händer och vad är anledningen till att man inte har spelat sina matcher. DÅ skulle man kanske ha tänkt efter innan man ens gick in i tråden.

Men man ska ju inte ge upp hoppet än. Jag har inte bråttom. Jag tycker bara det är synd att vi inte ens håller oss nära schemat som är skrivet för turneringen.

Maxxons bild

HybridTheWombat skrev:
AWOL

Är här, vart bortrest under veckorna nu, men nu är jag ledig igen... i veckan borde funka för mig!

HybridTheWombats bild

Maxxon skrev:
Är här, vart bortrest under veckorna nu, men nu är jag ledig igen... i veckan borde funka för mig!

Jag jobbar konstant fram till Måndag, men om vi båda är online samtidigt så kan vi väl göra ett försök.

TTV
TTVs bild

Maxxon skrev:
.

Andreas Berg skrev:
,

0:)

Andreas Bergs bild

TTV skrev:
0:)

Jag hade helt glömt bort detta :8) Har inte spelat SC2 alls sedan min senaste match som var ett bra tag sedan.

Om du inte nödvändigtvis vill spela kan jag lämna walkover, jag lär inte vara någon match för dig ändå så ;) Men vill du gärna köra kan vi få det här avklarat :p Imorgon måndag klockan 20:00?

TTV
TTVs bild

Andreas Berg skrev:
Imorgon måndag klockan 20:00?

Låter bra! :beer:

Kletets bild

Hurry up with the slutspel already! :(

I can't remember to forget you.

UfU__Xs bild

Kletet skrev:
Hurry up with the slutspel already!

Eller hur! |(

Ohwait... :~

WEAR!"

Copyright Skillpoint™     Chefredaktör: Sebastian Magnusson
Inget material på sajten får kopieras utan tillstånd.